يعنى اتجوزه واكون زوجه تانيه

4 comments

 السلام عليكم لو سمحت مش عاوزه هجوم انا حبيت واحد متجوز وكان قدرى كده وهو كمان حبنى انا 22 وهو 24 ومراته مافيهاش غلطه وبرضه مصر على زواجه منى وانا بحبه وانا اصلا مش موافقه على موضوع الزوجه التانيه دى اولا عشان خاطر مراته وبنته مالهمش ذنب بس احنا الاتنين بنحب بعض وانا مش قادره ابعد عنه بقالى شهر ونص على علاقه ببعض بس بصراحه علاقه محترمه وعمرنا ماقلنا كلمه حب واحده بس فاهمين الاحساس وصل مش عارفه ابعد عنه قولولى لو اتجوزته هيحصلى ايه طبعا غير ان اهلى مش هيوافقوا بس ماعلينا اعمل ايه وقالى هسافر وابعتلك وانتى هتكونى بعيده عنها طيب مامسيره هيرجع ولاايه فوقونى اعمل ايه




هناك 4 تعليقات:

  1. سلام
    انا بنصحك تبعدي عنو و تشوفي حياتك مع انسان تاني و اكيد هشي صعب عيكي بس لما تحطي حالك محل مرتو و بنتو حتحسي انو لازم تبعدي عنو
    ما تخربي عيلة ما الها ذنب
    وسمحيلي قلك انو حبيبك ما عندو اخلاص و وفاء لزوجته فأكيد بيوم من الايام ما حيكون صادق و وفي معك

    ردحذف
  2. شهر ونص على علاقه ومتعلقه فيه!!!!!!؟؟؟؟الظاهر عندك فراغ عاطفي كبييييير وبتنتظري أي حد لتضحكي على نفسك وتقنعي حالك إنك بتحبيه ومش قادره تبعدي عنه، إتقي الله في نفسك وفي زوجته وإبنه وإبعدي عنه ولا تفكري بالموضوع أصلا ومن ترك شيئا لله عوضه الله خيرا منه ان شاء الله ربنا بعوضك باللي أحسن منه لا تدمري بيت وأسره لإنه ربنا ما ببارك بشي بدأ بعصيانه إنتي عصيتي رب الأرباب وبتعشقي بالحرام ورجل متزوج كيف ربنا رح يسعدك؟؟؟ اللي خان زوجته معك بكره بخونك مع غيرك 

    ردحذف
  3. اتحادكى انك تقبلى انك تكونى مكان مراته وانها تكون مكانك لو انتى تقبلى انك تكونى مكانها وهى مكانك يبقى اتجوزيه لو انتى متقبليش انك تكونى مكانها ولا يتعمل فيكى زيها يبقى اوعى تعملى كده علشان داين تدان ولو بعد حين

    ردحذف
  4. مش هقولك غير حاجة واحدة اكيد حب مراته قبل ما يتجوزها والها نفلس الكلام وبمجرد الزواج شاف غيرها صدقينى هتتحطى فى موقفها وفتحى مخك وحركى عقلك شوية

    ردحذف

اكتب تعليقك هنا

المتابعون