راجل ومراته فى العربيه تعالوا شوفوا ايه اللى حصل

Leave a Comment



واحد راكب عربيته هو ومراته

 وسايق على 180، 

عربية البوليس وقفته ونزل الظابط يكلمه.

الرجل: ايه المشكلة؟

الظابط: انت كنت سايق على 180

 والسرعة المسموحة هنا 60 بس.

الرجل:لا معلش انا كنت معدي الـ 60 بشوية.

مراته: لا أنت كنت ماشي على اكتر من 200.


...الرجل بص لمراته بحقد

الظابط: كمان الفانوس اللي ورا مكسور.

الرجل: مكسور! والله ما شفته.

مراته: حرام عليك .. انت كنت عارف انه مكسور من كام أسبوع.


الرجل بص لمراته بحقد.

الظابط: كمان مكنتش رابط حزام الأمان.

الرجل: لأ كنت رابطه بس فكيته لما وقفت.

مراته: لا لا انت عمرك ما ربطت حزام الامان.

الرجل التفت لمراته وزعق فيها


: انتي ماتعرفيش تسكتي ابدا؟

الظابط سأل مراته

: لو سمحتي يا مدام هو دايما يصرخ كده؟

مراته:


 لأ لما بيكون سكران بس

0 التعليقات:

إرسال تعليق

اكتب تعليقك هنا

المتابعون