الراجل بيتغير .........دا شى اكيييييييييييد شوفوا ازاااااااى

Leave a Comment




بحبك
بعد 6 اسابيع : بحبك بحبك بحبك ... بحبك
بعد 6 شهور : اكيد بحبك
بعد 6 سنين : ياساااااااتر ! يعنى لو مش بحبك كنت هاتجوزك ليه ؟؟؟


بعد الشغل
بعد 6 اسابيع : (بكل رقه)حبيبتي انا جيت من الشغل
بعد 6 شهور : انا رجعت :
بعد 6 سنين : فين الاكل ياوليه ؟؟


جرس التليفون 
بعد 6 اسابيع : حبيبتي فى حد عايزك على التليفون
بعد 6 شهور : التليفون دة ليكى
بعد 6 سنين : ماتردى ! ولا جالك طرش ومابقتيش تسمعى ؟؟


وقت الغدا
بعد 6 اسابيع : ماكنتش اعرف ان نفسك حلو اوى كدة
بعد 6 شهور : عاملة ايه النهاردة
بعد 6 سنين : بامية تانى .اطفحيها انتى وامك .


لما تشترى فستان جديد
بعد 6 اسابيع : مبروك ياحبيبتي , هياكل منك حتة
بعد 6 شهور : انتى جبتى فستان جديد تانى ؟

بعد 6 سنين : كتك داهيه فى زوقك , وبكام على كدة بقى ؟


لما يتفرجوا على فيلم
بعد 6 اسابيع : تحبي نشوف فيلم ايه ؟
بعد 6 شهور : ماتقلبيش المحطة انا عايز الفيلم دة
بعد 6 سنين : انا رايح السينما , اتخمدى انتى بقى

لما تعزم اصحابها
بعد 6 اسابيع : وماله اهلا بيهم فى اى وقت
بعد 6 شهور : انتى كل اسبوعين هاتعزميلنا حد ؟
بعد 6 سنين : نعم ياختى .انتى فاكراه بيت .... احم احم .


لما يروحو السوبر ماركت 
بعد 6 اسابيع : تحبي تروحى انهى سوبر ماركت يا حياتى
بعد 6 شهور : وماله عم انور البقال ؟
بعد 6 سنين : انتى بتودى الاكل فين !؟؟

لما ييجى عيد ميلادها
بعد 6 اسابيع : معلش كان نفسي اجيبهولك الماظ
بعد 6 شهور : خدى 20 جنيه وهاتى اللى انتى عايزاه
بعد 6 سنين : مش عيد ميلادك كان السنة اللى فاتت هوكل سنة ولا ايه !؟
فى العيد
بعد 6 اسابيع : حبيبتي الكحك والبسكوت برة على السفرة
بعد 6 شهور : مش واجب بقي مامتك تجيب لنا الكحك

بعد 6 سنين : يا وليه هتبقى زى البرميل من كتر لغ الكحك .

وهى رايحة للدكتور
بعد 6 اسابيع : حبيبتي قولى لى قبلها عشان اعمل حسابي فى الشغل
بعد 6 شهور : خدى مامتك ولا حد من صحابك
بعد 6 سنين : دكتور دكتوووووووور .. مانتى زى ال.... (احم احم) اهو

المولود الاول
:و عند سؤاله عند شبيه المولود: زى القمر .. شبهك
المولود التانى : شبه اخوه
المولود التالت : هيطلع حلو لمين يعنى .. لامه ولا لامه ؟ خليها فى قلبك واسكتى احسن ..

0 التعليقات:

إرسال تعليق

اكتب تعليقك هنا

المتابعون